26.11.2010

Balanta

Pas cu pas se duce ziua, incet incet trece anul, si uite asa mai este putin si se termina si anul 2010!! Sarbatorile de Iarna sunt si ele aproape, si pe cat sunt de aproape, la fel de repede o sa treaca!
Ca la orice sfarsit de an, eu imi fac o lista! Ce fel de lista, o sa va intrebati? Pai e lista lucrurilor ce mi s-au intamplat peste an! Nu prea stie multa lume de ea!:D
Pentru mine a fost un an foarte greu, cu multe intamplari! Poate intr-una din zilele de la sfarsitul anului o sa va dau si lista mea...balanta :))), cum ii zic eu!
Dar cat de greu a fost anul meu, pot sa spun cu certitudine ca m-a facut sa fiu si mai tare, si mai stapana pe mine! Insa m-a invatat foarte bine sa imi iubesc si sa imi apreciez apropiatii, familia! Sa ii respect si sa ma bucur de ei in fiecare secunda...pentru ca maine, maine nu stii ce va fi! Si sa stiti ca e foarte adevarata vorba asta!
Pentru sfarsitul de an ce se apropie nu imi doresc decat sa am parte de liniste si sa fiu sanatoasa, si eu, dar si ai mei...toti :))!
Abia astept sa vina Mosul!! El stie sigur ca am fost cuminte si ca il astept cu nerabdare!! Si asta imi aduce aminte de-un refren mai vechi..."Mosule, ce tanar esti!!" :)))

Niciun comentariu: