15.12.2010

Decembrie



A venit minunata luna a cadourilor, luna decembrie, luna tare costisitoare, luna in care mi-am schimbat buletinul (ca doar am implinit 24 de ani...ce ati crezut?)si totusi o luna frumoasa!!!:D Si ca sa fie si mai frumos, la propriu, afara e frigut si parca ar vrea sa ninga!!
A venit la voi mosul? Ati fost cuminti? La mine, a veniiiiit, pentru ca bineinteles am fost cuminte!:D Si daca nu a fost cu noroc la prima incercare (Mos Nicolae), poate e cu noroc la a doua (Mos Craciun)!!
Aaaaa, si anul asta vreau Mosi Craciuni mai veritabili...ca stiti ce am auzit de la mamica unui copil astazi?? Dupa serbarea de Mos (ca e in voga acum)... sau chiar in timpul ei...copilul nedumerit din cauza Mosului, mult prea slabut, mult prea nearanjat, din cauza barbii lui nelipita si vai de steaua ei, a intrebat-o pe mama lui: "Mami, asta chiar e Mosu`?" :))) Doamne, cat am putut sa rad! Deci, ca atare, mai credibili, mai dragilor Mosi Craciuni!:D
Si ... ce sa va urez?? Nu stiu!! Sa aiba fiecare parte de tot ce e mai bun si sa fim sanatosi bey nene!!

Niciun comentariu: