29.03.2010

Miracolul Invierii...


Incet..incet incep sa intru in febra sarbatorilor de Paste si imi place asa de tare! In aceasta perioada trebuie sa fim mai buni, sa iertam greselile apropiatilor nostri, sa incercam sa avem sufletul mai curat si sa ne dorim numai de bine!!
Nu stiu cati dintre voi credeti in Miracolul Invierii, insa pe mine ma fascineaza!Invierea este un act divin, ce da o noua existenta firii noastre...sau cel putin asa cred eu! Ne este data sa o acceptam si s-o intelegem, poate astfel o sa devenim mai curati si mai buni.
Nu stiu cat suna de modern, dar eu abia astept sa ajung la Biserica si sa ma bucur de fiecare cuvant rostit acolo! Si ce imi place cel mai mult...e ca in timpul asta suntem impreuna! Suntem acolo o mare de oameni...si bogati si saraci!
Si tin neaparat sa mentionez ca fiecare sarbatoare a Invierii ma duce cu gandul la un moment frumos din viata mea, pe care il retraiesc cu bucurie in fiecare an de PASTE! Este inca un motiv pentru mine sa ma simt asa de fericita in aceasta perioada!
Nu stiu ce sa va zic...sau cum sa va urez....asa ca PASTE FERICIT tuturor!

Niciun comentariu: