16.03.2010

EVRIKA

Nici nu stiu cum sa incep...cu vechea formula: a trecut ceva vreme?? .. sau bine ne-am regasit!...oricum ar fi imi doream tare sa postez! Aceasta minunata idee m-a "traznit" zilele astea...cand am stat si am realizat ca toata lumea prin jurul meu are blog! Eu nu as putea sa am...sau cum?? Si gandindu-ma asa...m-a lovit brusc: beeeeyy...eu am deja blog! Si de aici o adevarata aventura!
Stoarce creierii si adu-ti aminte Ina contul de pe google..apoi...parola...si toata treaba asta mi-a luat vreo ora...pana la urma am avut sorti de izbanda...si am reusit..EVRIKA! :)) Tare fericta am fost la reintalnirea cu prima mea postare!
Acum ca m-am exprimat dupa bunul plac...tin sa mentionez ca pe viitor o sa ma ocup mult mai serios de acest blog!
Pana la urmatoarea postare sa auzim numai de bine...ciao-ciao!

Niciun comentariu: